העגלה שלך

מדיניות החזרות

אם קיבלת סחורה פגומה, חסרה או שגויה, אנא פנה אלינו

והשלם הליך בקשת החזר מוצר חסר או פגום

אתר פרינטיקה פועל בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א – 1981 (להלן: חוק הגנת הצרכן). המוצרים הנמכרים באתר הינם טובין המיוצרים במיוחד בשבילכם!

ולכן לא תתאפשר החזרת מוצרים עם הדפסה או חריטה, מאחר ומוצרים אלו יוצרו במיוחד עבורכם על פי מידות ו/או דרישות מיוחדות. במקרים חריגים ניתן לפנות אל בית הדפוס להמשך טיפול בתנאי ההחזר אך ורק בעזרת הקישור הזה. פניות טלפוניות / אימיילים / פקס / וואטסאפ לא ייענו בהקשר זה.

מדיניות החזרת מוצרים – קניה אופליין באמצעות טופס העלאת עיצוב ו/או ווטסאפ ו/או אימייל

הכנסת ההזמנה לטיפול תתבצע רק לאחר קבלת תשלום מלא באמצעות קישור שישלח על ידי בית הדפוס לנייד באמצעות הוואצאפ או באמצעות sms במקרים חריגים ניתן לפנות אל בית הדפוס להמשך טיפול בתנאי התשלום.

ההזמנה צפויה להיכנס לייצור בתוך 24 * שעות מרגע הרכישה. במהלך 24 * השעות מרגע הרכישה, ניתן עדיין לבטל את ההזמנה, לאחר מכן לא נוכל לבצע ביטול, החלפה או החזר כספי. מוצר שאושר על ידי הלקוח ונמצאה בו טעות לאחר ההדפסה או בקבלת הסחורה – צור קשר עם בית הדפוס

מדיניות החזרת מוצרים – קניה אונליין באמצעות סל הקניות ותשלום במסך היציאה

ההזמנה צפויה להיכנס לייצור בתוך 24 * שעות מרגע הרכישה. במהלך 24 * השעות מרגע הרכישה, ניתן עדיין לבטל את ההזמנה ע״י כניסה לאזור האישי ולחיצה על לינק הביטול ואישור, לאחר מכן לא נוכל לבצע ביטול, החלפה או החזר כספי.

בסוף תהליך העיצוב יש כפתור אישור . מוצר שאושר על ידי הלקוח ונמצאה בו טעות לאחר ההדפסה או בקבלת הסחורה – צור קשר עם בית הדפוס

* או אם פורסם אחרת

 

בכל מקרה שלגביו הדין מחייב את פרינטיקה לבצע החזר כספי, תבצע החזר כספי בהתאם להוראות הדין פרינטיקה איננה מתחייבת לאפשר החזרת מוצרים ולבצע החזר כספי בהם הדבר אינו מחויב על פי הדין. לפרינטיקה שיקול דעת למסור ללקוח שובר זיכוי, על פי שיקול דעתה ועל פי דין.

בצע החזר כספי בהם הדבר אינו מחויב על פי הדין.

 

לפרינטיקה שיקול דעת למסור ללקוח שובר זיכוי,  על פי שיקול דעתה ועל פי דין.

מידע נוסף: מדיניות החזר כספי

 

 

 

 

 

שליחת גרפיקה לעיצוב
דילוג לתוכן