להלן פרטים שיסייעו לכם להבין מהי הדרך הקלה והנוחה לקבלת המוצרים המוזמנים באתר
האתר מאפשר רכישה מהירה כולל עיצוב ומשלוח. אם השתמשתם בעגלת הקניות תגיעו למסך התשלום ושם יוצגו לפניכם אפשרויות המשלוח וזמני ההגעה. אם לא השתמשתם בעגלת הקניות או לא יצאתם לתשלום, והזמנתם את ההדפסות בטלפון/ווטסאפ/אימיל או העליתם או שלחתם את הגרפיקה דרך המסך הזה אזי קיימות מספר דרכים לקבל את המוצרים שהזמנתם:
1. דואר רשום: 5-7 ימי עסקים עד לסניף הדואר הקרוב למקום המגורים
2. דואר שליחים: מדלת לדלת – 2-3 ימי עסקים
3. הובלה מיוחדת – עד 24 שעות
הזמנים מתייחסים מרגע שהחבילה מוכנה למשלוח בפרינטיקה – כלומר לאחר זמן הייצור,
עלויות המשלוח בארץ תלוית במספר גורמים
1. נפח/גודל ההזמנה
2. כמות הפריטים שהוזמנו
3. סוג המשלוח שבחרתם
עלות משלוח בסיסית בדואר שליחים: 49 ₪
הובלה מיוחדת תחושב בהתאם לגודל החבילה ואזור היעד.
????אנחנו כאן לכל שאלה, נשמח לעזור ולסייע כמיטב יכולתנו
המשלוח לא הגיע, משהו חסר, זה לא מתאים, וזה לא כמו שחלמתם… פשוט דברו איתנו!
הלקוחות שלנו חשובים לנו מאוד וחשוב שתהיו מרוצים, כ״כ נשמח לעזור בכל שאלה.
שלכם,
שרות הלקוחות, פרינטיקה
זמן אספקה ותנאי רכישה
המשלוחים ישלחו ויבוצעו באמצעות חברת שליחים או רשות הדואר עם שליח עד בית הלקוח או העסק / מוסד.
משלוח רגיל
המשלוח יצא מבית הדפוס תוך 2 ימי עסקים אלא א״כ פורסם אחרת, זמן הגעה משוער בין 3-7 ימי עסקים לא כולל שישי שבת ערבי חג וחגים, מזג אוויר ,עומס לפני חגים או כל דבר שלא תלוי בנו.
לישובים מרוחקים, קיבוצים ויישובי דואר נע יתכן כי זמן המשלוח יתארך לכ-14 ימי עסקים הכל בהתאם למדיניות חברת השליחים.
משלוח מהיר
1 עד 3 ימי עסקים מחיר ייגבה בהתאם למיקום המשלוח. הגעה עד כתובות לא סטנדרטיות (לדוג׳ מחנות צבא) בתיאום מראש מול בית הדפוס.
המשלוח המהיר יבוצע לאחר שעות פעילות הדפוס בין השעות 18:30-20:30
ניתן לבצע איסוף עצמי מבית הדפוס ברחוב בנימין שמוטקין 25, בראשל”צ בימים א׳-ה׳ בין השעות 10:00-16:00 – רצוי לתאם מראש הגעה.
החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת, בהתאם לצורך, את מחירי המשלוחים.
בתקופת סגר ייתכנו עיכובים בזמני קבלת החבילות, עם זאת פרינטיקה עושים את מיטב המאמצים בכדי שהחבילה תגיע אליכם עד 10 ימי עסקים.
מעקב אחר משלוחים
אנו מוודאים שהזמנתכם תארז בקפידה ותועבר לחברת השילוח.
על מנת לעקוב אחרי משלוחים שנשלחו עם שליח עד הבית יש ליצור קשר בכתב באמצעות הווטסאפ במס’ הטלפון המופיע באתר – למסור את שמכם / מספר הטלפון שנרשם בהזמנה ומספר ההזמנה. ניתן למצוא את כל הפרטים של ההזמנה הנוכחית, והזמנות קודמות באיזור האישי שלכם.